Primo 2026 vil der blive meldt ud hvornår næste opskrivning til ventelisten finder sted.
Det kræver bopæl i Københavns kommune, eller en kommune, der støder op til Københavns kommune, for at kunne optages på listen.
Ventelisten opdateres løbende.
Vi sælger ca. 35 – 40 haver om året, og når sæsonen er slut opdateres ventelisten.
Det koster 150 kr. årligt at være opskrevet på listen, og beløbet skal indbetales på foreningens konto senest d. 1 April med angivelse af navn og venteliste nr.
Reg nr: 9570 konto nr. 13516855
Betaler du ikke rettidigt, eller flytter du uden at give besked, bliver du slettet af listen.
Flytning skal meldes pr. mail til foreningen senest 14 dage efter.
Når en have bliver ledig, vil et antal på ventelisten blive tilskrevet. Den med lavest nummer har førsteret. Hvis ingen af de tilskrevne ønsker haven, bliver den tilbudt til et antal mere.
Du skal pr. E-mail fremsende ønske om overtagelse af haven senest 14 dage efter, at du har modtaget E-mail derom, eller inden for samme tidsrum et ønske om forsat at stå på ventelisten.
Hvis man siger nej til 5 tilbudte haveloder, rykkes man automatisk nederst på listen.
Såfremt du undlader at svare, vil du uden yderligere varsel blive slettet af ventelisten.
Venteliste 10. juni 2024